Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Apr 2024 13:43:14 +0300

Tere!

Setomaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/15174 
aadressile Võru maakond, Setomaa vald, Lobotka küla, Järve (Perve 
päikeseelektrijaam) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitustegevus on planeeritud teekaitsevööndisse.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26951780>  (menetlus nr: 
389114), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 29.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Setomaa Vallavalitsus) või menetleja (LAURI SAAR) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister